tisdag 29 oktober 2019

Be led by your dreams - Art Daily oktober 2019

Med ett Mood Board i vackra neutrala färger såsom vitt, beige, brunt  och temat "Random act of art" kan man ju inte bli annat än lycklig och glad. Värre är det ju förstås om man inte gillar det neutrala.



Hos Skaparlusten i Sjöbo, Skåne är det Art Daily träff varje månad. Var och en jobbar med sin journal, sina idéer samtidigt som vi har några timmars trevlig samvaro.

Till min sida använde jag delar av ett omslagspapper, spackeltejp, några småbitar av tyg, en etikett och en bit rivet bokpapper. Jag hade ingen Frost/Pearl Icingpaste och använde därför Old silver Icing Paste istället tillsammans med en textstencil av något slag, ex Manuscript av Finnabair. Ett foto och en textremsa från Finnabairs Art Daily serie fick avsluta min sida.

Så här såg oktober månads Mood Board ut:



Det blev en sida till, men den visar jag i ett annat inlägg. Välkommen tillbaka!

/ Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar