söndag 15 september 2019

ATC-utmaning i tema "Musik" - September 2019

Musik som tema i ATC-utmaningar är alltid trevligt. Min tolkning av temat "Musik" för Skaparlustens ATC-utmaning perioden 15 september  - 15 oktober 2019 blev så här:





Vad jag använde:
Ett gråaktigt mönsterpapper i botten  från 7 Dots (?). Stämplade lite småtext. Age Mahogny och Hickory Smoke distresser från Tim Holtz runt kanterna och lite här och var. Lite småbitar av washi tape med noter. 
På en bit overhead papper stämplade jag med AALL& Create #59, ett stämpelset i musiktema. För att få det att lyfta från bakgrunden slog jag öljetter i hörnen. När jag limmat ner det hela så petade jag lite svart bling i hålet.

Intresserade av att vara med i Skaparlustens ATC-utmaningar? Utmanar er själv med att skapa efter nytt tema varje månad - ett roligt sätt att hitta nya idéer.

På Skaparlustens blogg kan ni läsa mer om hur utmaningarna går till och vad ATC är för något.

ATC-utmaning i tema "Musik" - perioden 15 september - 15 oktober 2019.

Önskar er alla en kreativ månad!

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar