lördag 27 mars 2021

World Transport Agency - Butterflies!

Repeat - det var utmaningen för MMMMM. Alla dessa M betyder Mid Month Mini Mission March i gruppen Mission Inspiration på Facebook.
Ett foto på utmaningen ser ni längre ner i inlägget. Så här blev min tolkning

Repeat - that was the challenge for MMMMM. All of these Ms mean Mid Month Mini Mission March in the group Mission Inspiration on Facebook. You can see a photo of the challenge further down in the post. This is my interpretation

World Transport Agency - New York, London and Paris

Jag har en trevlig stämpel från La Blanche med texten World Transport Agency. Mina tre fjärilar får symbolisera svårigheterna för oss människor att röra oss runt om i världen men att mina fjärilar inte har de begränsningarna. 

I have a nice stamp from La Blanche with the text World Transport Agency. My three butterflies may symbolize the difficulties for us humans to move around the world, but my butterflies can cross how many borders they choose to. 

Repeat, för mig betyder minst 3 av något eller allting jag använder.
I bakgrunden använde jag olika distresser från Tim Holtz:
Broken China, Faded Jeans, Fired Brick och Mustard Seed
Jag använde 3 små stenciler från Tim Holtz, med samma distresser.
Set nr 24 - THMST074 . Set nr 30 THMS091 och set nr 12 THMS044
Eftersom jag använde distresser så är vattenstänk en rolig sak att göra och det ger massor av intresse på sidan.
Olika stämplar, Finnabairs Small Text och La Blanche World Transport samt några äldre stämplar från Tim Holtz, en med tre fjärilar och en med namnen på städerna.

Repeat, for me, means at least 3 of something or everything I use.
In the background I used various distresses from Tim Holtz:
Broken China, Faded Jeans, Fired Brick and Mustard Seed I used 3 small stencils from Tim Holtz, with the same distress. Set No. 24 - THMST074. Set No. 30 THMS091 and Set No. 12 THMS044 Since I used distresses, water splashes are a fun thing to do and it gives a lot of interest on the side. Various stamps, Finnabair's Small Text and La Blanche World Transport as well as some older stamps from Tim Holtz, one with three butterflies and one with the names of the cities.

Mission Accomplished!

 


Marie

#keepcalmandcreateart #stayhomeandcreateart #corona #missioninspiration

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar