lördag 31 oktober 2020

Plan with med - Cover Spread - November 2020 - Gästdesigner Jessica

Hösten fortsätter och denna månaden vill jag fokusera på de röda och lila tonerna man ser i höstens alla färger.

Till konturerna använder jag UniPen som är helt vattenfast när den torkat. Jag använder mina Tombow markers som akvarellfärg och denna gången använder jag tekniken Wet-in-Wet.

De olika Tombow markers jag använder är:  847 Crimson, 192 Asparagus, 676 Royal Purple, 673 Orchid, 665 Purple, 772 Blush and 177 Dark Jade.


Välkomna till YouTube: 


Förra månaden, alltså oktober, fokuserade jag på egenvård och "You do". Jag använda mjuka färger och meditativa höstsymboler. Jag använde mina Tombow markers som akvarell tillsammans med en vattenpensel från Prima Marketing inc.

Välkomna till YouTube där ni ser tekniken och vilka pennor jag använder: 


Följ mig gärna på Instagram - my.way.of.planning där jag lägger upp fler foto på mina sidor.

Önskar er alla en härlig månad!

Jessica

#bulletjournal #mywayofplanning #tombowusa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar