onsdag 2 september 2020

ATC tema "Film och teater" - September 2020

Min tolkning av temat "Film och teater" för Skaparlustens ATC-utmaning under september månad blev så här:

Stumfilmens stjärnor


En djupdykning i min låda med små pappersrester och jag tog även fram bildark från Ridderholm Design som jag ofta använder. Jag lät kameran gå medan jag skapade mitt ATC, välkomna till YouTube för en liten video:




Intresserade av att vara med i Skaparlustens ATC-utmaningar? Utmanar er själv med att skapa efter nytt tema varje månad - ett roligt sätt att hitta nya idéer.

Skaparlustens blogg kan ni läsa mer om hur utmaningarna går till och vad ATC är för något.


Önskar er alla en kreativ månad!

/ Marie

#keepcalmandcreateart #coronatimes #coronatider

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar