onsdag 1 juli 2020

ATC tema "Sommar" - Juli 2020

Min tolkning av temat "Sommar" för Skaparlustens ATC-utmaning under juli månad 2020 blev så här:

Havet är djupt!



Det började med en liten fin sjöhäst jag gjort för ett tag sedan med hjälp av lera och en form.
Jag visste också om att någonstans hade jag en burk med små, små snäckor.
Art stones - det blir väl bra sand?
Lite överblivna utstansade grenar - det kan man nog få att likna sjögräs.

Så ... jag satte igång. Allt detta kan ni se om ni klickar er vidare in till YouTube för idag är det filmtajm!




 **********

Intresserade av att vara med i Skaparlustens ATC-utmaningar? Utmanar er själv med att skapa efter nytt tema varje månad - ett roligt sätt att hitta nya idéer.

Skaparlustens blogg kan ni läsa mer om hur utmaningarna går till och vad ATC är för något.


Önskar er alla en kreativ månad!

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar