onsdag 1 april 2020

ATC tema "Citat eller ordspråk" - April 2020

Ny månad och nytt tema i vår återkommande ATC-utmaning - "Citat eller ordspråk" - April 2020.

Jag kände för att skapa lite rost. Ett ordspråk som jag kom att tänka på var "Gammal kärlek rostar aldrig".

Så här blev min tolkning:


Denna gången spelade jag in medan jag gjorde mitt ATC, välkomna till YouTube:



Ett litet tips till dig som, liksom jag, gillar rost, steampunk och mixed media finns det en trevlig grupp på Facebook som heter SASPC Open Studio. De har också en blogg där det är utmaningar varje månad - SanDee & amelie's Steampunk Challenges. 

Vill du vara med i Skaparlustens ATC- utmaning? Mer information hittar du på Skaparlustens blogg.

Önskar er alla en härlig kreativ månad!

/ Marie

#stayhomeandcreateart #keepcalmandcreateart #coronatider

1 kommentar:

  1. Fantastic! Love your beautiful rusty texture and the distressed heart! And thanks for the shout out to SASPC! So glad you joined us for our steampunk challenge at Sandee and Amelie’s Steampunk Challenges! Be well, Maura

    SvaraRadera