lördag 1 februari 2020

ATC tema "Tid" - Februari 2020

Då är vi redan i början på andra månaden för år 2020. Det betyder också nytt tema i Skaparlustens återkommande ATC-utmaning, denna gången är temat "Tid".

Temat kan tolkas på många olika sätt, jag valde att tolka "Tiden" som en klocka.


Hur gjorde jag och vad använde jag för material?
Jag började med två mönsterpapper, det ena rev jag itu och limmade ovanpå det andra. Inkade kanterna med Gathered Twigs. Jag har några ark med 3D stickers som jag använder väldigt sparsamt men här passade det bra, t o m texten. Som dekorationer en öljett, en kedja och ett kugghjul.

**********

Intresserade av att vara med i Skaparlustens ATC-utmaningar? Utmanar er själv med att skapa efter nytt tema varje månad - ett roligt sätt att hitta nya idéer.

Skaparlustens blogg kan ni läsa mer om hur utmaningarna går till och vad ATC är för något.


Önskar er alla en kreativ månad!

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar