söndag 15 december 2019

ATC-utmaning i tema "Hus och hem" - December 2019

Temat för årets sista ATC-utmaning hos Skaparlusten är "Hus och hem" . Mina tankar gick till december, mörker, ljus och snö, så blev det ett vinterlandskap där snön stilla faller på taken på mina hus. Ni kanske tänker på sommaren, ett torp i skogen.





Hur gjorde jag?
Jag använde blå toner av distresser från Tim Holtz för att få fram en vinterhimmel. Jag stansade ut husen med en liten dies från Reprint. Eftersom det är mörkt så lyser det varmt från fönsterna. Lite splash med 13@rts Ink så att det ser ut som att det snöar.

Intresserade av att vara med i Skaparlustens ATC-utmaningar? Utmanar er själv med att skapa efter nytt tema varje månad - ett roligt sätt att hitta nya idéer.

Skaparlustens blogg kan ni läsa mer om hur utmaningarna går till och vad ATC är för något.

ATC-utmaning i tema "Hus och hem" - perioden 15 december 2019 - 15 januari 2020. 

Önskar er alla en kreativ månad!

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar