torsdag 14 november 2019

ATC-utmaning "Sångtext" - November 2019

Om man har idétorka eller på annat sätt behöver en lite puff är sångtexter en väldigt bra idéspruta.

Min tolkning av temat "Sångtext" för Skaparlustens ATC-utmaning perioden 15 november - 15 december 2019 blev så här "Fjäril vinga syns på Haga":



Hur gjorde jag?
Jag skapade en s.k art journalbakgrund med gröna akrylfärger och massor med stämplar och splash. Till min Fjäril vinga syns på Haga använde jag en av 13@rts fjärilar från deras Film -Transparent Foil Butterflies  , jag målade med guldpenna på baksidan och klippte ut fjärilen. Guldpenna runt kanterna på bakgrundspappret. 

Intresserade av att vara med i Skaparlustens ATC-utmaningar? Utmanar er själv med att skapa efter nytt tema varje månad - ett roligt sätt att hitta nya idéer.

På Skaparlustens blogg kan ni läsa mer om hur utmaningarna går till och vad ATC är för något.

ATC-utmaning i tema "Sångtext" - perioden 15 november - 15 december 2019.

Önskar er alla en kreativ månad!

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar