torsdag 12 september 2019

#29faces - Nr 10, 11 och 12

Jag fortsätter med mina ansikten och planen är att jag ska lyckas göra ett ansikte per dag under hela september månad. Ritar du också ansikten? Titta in i gruppen #29faces på Facebook och bli inspirerad och varför inte ladda upp något ansikte själv.

Nr 10/29

Fortsätter med mina akvarellfärger.

Nr 11/29

Även till detta färggranna ansikte och hår har jag använt akvarellfärger. Men, denna gången klippte jag ut henne och satte henne på ett fint prickigt mönsterpapper.

Nr 12/29

Samma som föregående ansikte. Ritat och målat med akvarellfärger på mixed media papper. Klippte sedan ut henne och limmade ner på en bit bokpapper och mönsterpapper.

Jag har en plan för mina nästa tre ansikten ... tror jag, man vet ju aldrig vad som händer

Önskar er alla en trevlig dag!

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar