måndag 15 juli 2019

Live Life Fully - Adventure - ATC i tema "Monokromatiskt" - Juli 2019

Monokromatiskt är ett finare, och mer internationellt, ord för enfärgat. Enfärgat i den betydelsen att det är nyanser av samma färg men man kan faktiskt tillåta sig något litet stänk av annan färg också. Som vanligt valfri tolkning - er sommar kanske är monokromatisk?

Min tolkning av temat "Monokromatiskt" för Skaparlustens ATC-utmaning perioden 15 juli - 15 augusti 2019 blev så här:



Hur gjorde jag?
Min plan var att hålla mig till brunt, beige i olika nyanser. Ett mönsterpapper i botten som jag stämplade på. En bit från en bok ovanpå detta. Mitt hjärta är klätt med ett papper gjort med massor av bruna spray. En fjäril i brunaktiga toner fick vara vingarna till hjärtat. Live Life Fully - adventure från 13@rts word stickers.

**********

Intresserade av att vara med i Skaparlustens ATC-utmaningar? Utmanar er själv med att skapa efter nytt tema varje månad - ett roligt sätt att hitta nya idéer.

Skaparlustens blogg kan ni läsa mer om hur utmaningarna går till och vad ATC är för något.


Önskar er alla en kreativ månad!

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar