måndag 15 april 2019

ATC-utmaning i tema "Bokstäver" - April 2019

Med månadens tema var det fritt fram att skapa bara det var bokstäver på när det var klart. Min tolkning av temat "Bokstäver" för Skaparlustens ATC-utmaning perioden 15 april - 15 maj 2019 blev så här:



Hur gjorde jag?
I botten en bit av en art journalsida som jag gjort för ett tag sedan. Små bokstäver från Artemio som jag embossade i guld med pulver från Reprint, istället för dyna använde jag en Embossing dabber från Ranger. Jag limmade sedan ner mina bokstäver så att man, om man klurar lite kan se två olika ord.

Intresserade av att vara med i Skaparlustens ATC-utmaningar? Utmanar er själv med att skapa efter nytt tema varje månad - ett roligt sätt att hitta nya idéer.

På Skaparlustens blogg kan ni läsa mer om hur utmaningarna går till och vad ATC är för något.
 ATC-utmaning i tema "Bokstäver" - perioden 15 april - 15 maj 2019.

Önskar er alla en kreativ månad!

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar