måndag 11 mars 2019

"Wild and free - Just Start!" - Art Daily Mars 2019

Under Skaparlustens Art Daily träff flödade kreativitet - mycket prat om tankar kring temat, färger, material osv men också en underbar kreativ tystnad när alla var djupt fokuserade på sitt.

Inspirationen till min andra sida (min första sidan visade jag i ett tidigare inlägg)
En av bilderna i Mood Boarden var lite ljusare än de andra, lite mindre grönt. Bilden var tagen i en skog och man såg en kvinna med rött hår hålla i ett fång med blommor.
Om man tittar noga på min sida ser man mörka trädstammar i bakgrunden. Finnabairs vackra stencil och Icingpaste får symbolisera blommorna. Egentligen ville jag ha en focal point/bild med blommor men jag blev förtjust i de vackra fjärilarna istället. - Wild and free, just start!



***********

Den röda ringen på Mood Board visar var jag fann min inspiration till sidan.


Tack för ditt besök!

Marie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar